INTERVJU SA STUDENTIMA

Pitanja/Odgovori

„Izložba je veoma važna kako za mene tako i za moje kolege, jer uz pomoć svojih profesora pokušavamo da se snađemo u kompleksnom prostoru i tražimo najbolji način da predstavimo svoje radove kako bi oni komunicirali sa publikom.“ (Anja Ranković, student prve godine KKD-a)

„Za mene školska izložba predstavlja izbor najupečatljivijih studentskih radova, kao i priliku da se ti radovi podele sa drugima.“ (Velimir Milovanović, student treće godine KKD-a)

„Školska izložba mi znači iz razloga što je to mogućnost da moj rad bude izložen, a da istovremeno vidim i druge radove. Dobro za inspiraciju!!!“ (Anisija Kitevski, studentkinja prve godine KKD-a)

„Školska izložba meni znači jer je prilika da mnogo ljudi vidi moja remek – dela. Očekujem da ljudi ostaju duže ispred mojih radova.“ (Anja Cvejić, studentkinja prve godine KKD-a)

„Izložbom se prikazuju naši radovi iz nekoliko kreativnih oblasti, svako od nas svojim radovima reprezentuje srž likovni lajtmotiv i meru estetskog stava. Uverljivo prikazivanje emocija i raznolikosti karaktera. Želimo da približimo posetiocima da se bolje upoznaju sa radovima iz različitih oblasti našeg fakulteta.“  (Anja Ranković, student prve godine KKD-a)

„Iskreno izložba je tu da odredi jesam li postigla odgovarajući kriterijum.“ (Jana Čmelik, studentkinja treće godine KKD-a)

„Nove ideje gledajući radove kolega.“ (Anisija Kitevski, student prve godine KKD-a)

„Najviše sam odabrala zbog oblasti kojom želim da se bavim kasnije u životu. Prezadovoljna sam što sam ovo upisala. Profesori su tu da vas upute u struku kojom želite da se bavite kasnije i proširite to znanje u skladu sa našim mogućnostima. Treba samo da želiš da saznaš i vidiš dalje od onoga što trenutno radiš i ideš ka tome. Nema granica!“ (Anja Ranković, student prve godine KKD-a)

„Školu sam odabrala zbog preporuke drugarice i jer su mi smerovi zvučali veoma interesantno. Uvek sam želela da se bavim umetnošću, do sada nisam imala priliku. Nakon škole očekujem da se bavim game dizajnom ili barem u industriji igrica. Planiram da radim sa svojim kolegama i da ostanem u kontaktu sa školom.“ (Mina Nemet, studentkinja prve godine KKD-a)

„Izabrala sam ovu školu jer mi se dopao smer koji sam upisala, veoma jednostavno.“ (Anisija Kitevski, student prve godine KKD-a)

„Ja sam bila jako zainteresovana za karakter dizajn i moji profesori iz srednje škole su mi preporučili ovu školu i pomislila sam da je to za mene.“ (Milica Vuković, student prve godine KKD-a)

„Imam velika nadanja, a videćemo šta će da bude od toga. Jako sam optimistična kao i naša izložba. Vidim sebe kao budućeg uspešnog koncept artistu.“ (Anja Ranković, student prve godine KKD-a)

„Ako sve pođe po planu, voleo bih da profesionalno pravim stripove, u suprotnom bi se bavio storibordom ili 3D modelovanjem, koje me takođe interesuje.“ (Velimir Milovanović, student treće godine KKD-a)

„Nadam se da ću sebe videti u nekoj kompaniji za igrice – u oblasti karakter dizajn ili animacija.“ (Milica Marković, student prve godine KKD-a)

„Nakon završetka fakulteta volela bih da ostanem u kontaktu kako sa nekim profesorima kojima dugujem zahvalnost na strpljenju, razumevanju, bezuslovnoj podršci i svemu onome sto su me naučili  tako i sa pojedinim kolegama sa fakulteta što da ne a i ako nam se putevi raziđu nikad se ne zna možda se nekada negde i sretnemo.“ (Anja Ranković, student prve godine KKD-a)

„U planu mi je da ostanem u kontaktu sa kolegama i profesorima sa kojima sam najviše komunicirao i od kojih sam najviše naučio razmenom mišljenja i ideja.“(Velimir Milovanović, student treće godine KKD-a)

„Nadam se da ću ostati u kontaktu sa kolegama i profesorima kako bih nastavila da radim na sebi.“(Jana Čmelik, studentkinja treće godine KKD-a)

„Osnova onoga što učimo studente je da je dizajn promišljen proces, i da je misao osnova postojanja kreacije, kao i dizajna. "Cogito, ergo sum", Mislim, dakle jesam (postojim), iskaz prema kome jedina izvesnost postojanja bića potiče iz svesnog mišljenja.” (Goran Tadić, predavač)

„Da bismo stigli od ideje do realizacije, neophodno je da se uključi i razmišljanje. Da bi dotakli srž ideje i njenog predstavljanja, moramo da razmislimo o načinu na koji ćemo to uraditi. Da povežemo predhodna iskustva i predhodna znanja, zarad novog koncipiranog dizajna. Naše vizije su povezane sa procesom mišljenja.” (Filip Kuzmanovski, student treće godine KKD-a)

„Prvi korak u dizajnu je uvek misao, odnosno ideja, kojom se umetnik-dizajner vodi prema rešenju. Nezavisno od konteksta, dizajn nikad ne bi trebalo raditi naslepo, međutim, vrednost dizajna može zavisiti od njegove namene.” (Velimir Milovanović, student treće godine KKD-a)

„Proces razmišljanja je najbitniji deo u koncipiranju dizajna, i traje tokom celog procesa stvaranja umetnosti. Od formiranja osnovne ideje, do odabira oblika, boja i vrednosti, umetnik mora konstantno da misli kakva osećanja i poruke želi da prenese svojim radom.” (Katarina Mirčić, studentkinja treće godine KKD-a)

„Pre samog kreiranja treba razmisliti dobro i odrediti pravac u kome će se kretati, ali ne treba zanemariti spontanost jer tako možemo dobiti nešto što je bolje od onoga što smo očekivali.“ (Sanja Maksimivić, studentkinja treće godine KKD-a)

„Za neke male projekte je bitnija estetska vrednost, dok je kod većih projekata ipak bitnija funkcionalna vrednost, mada to varira u zavisnosti šta je osnovna ideja.“ (Nikola Zekanović, student treće godine KKD-a)

„Smatram da dizajn jeste promišljen proces pogotovo u koncept i karakter dizajnu gde svaki deo rada ima svoje zašto što smo naučili u školi.“ (Jana Čmelik, studentkinja treće godine KKD-a)

„Ideja je osnovno polazište, ona je glavni pokretač i u umetnosti i u dizajnu. U kreiranju proizvoda vrlo je važna funkcionalna vrednost koju proizvod treba da ima pored estetske. Promišljeni dizajn je suština dobrog dizajna.“ (Jelena Jocić, profesor)

Intervju obavile prof. dr. Jelena Jocić i prof. dr Natalija Simeonović sa studentima prve i treće godine Koncept i karakter dizajna.

Copyright © Sva prava zadržana | Virtuelna galerija Beogradske politehnike